PHONE REPAIR ROTEM - ALLE SMARTPHONE, TABLET EN PC HERSTELLINGEN - GARANTIE - SERVICE - KWALITEIT
Wat betreft de voorwaarden aangaande reparaties
Elke reparatie komt met een risico, ook al werkt het geleverde product op voorhand. Een toestel met een kapot scherm kan nog altijd achterliggende schade aanwezig hebben die pas tot uiting komt bij het openen van het product, hier zijn wij niet verantwoordelijk voor. Indien dit gebeurt, betaalt u als klant voor het extra onderdeel (in aankoopprijs). 

De prijs van elke reparatie wordt duidelijk op voorhand afgesproken via mail/sms of via andere kanalen. Deze prijs kan afhankelijk van de aard van de reparatie meer/minder worden. Bij internationale bestellingen is het ook afhankelijk van de invoerkost. Indien er zich meerdere problemen kunnen voordoen bij de reparatie wordt dit door ons altijd op voorhand gecommuniceerd. U bent hier dus altijd van op de hoogte en moet er rekening mee houden dat er soms een extra kost aan te pas komt. Reparaties duren meestal 2 uur maximum, u kan wachten tot het toestel klaar is, of het toestel later komen halen. Indien het uitloopt wordt u hier ook over verwittigd. 

Op iedere reparatie zit uiteraard garantie. Dit altijd in de mate van het mogelijke. Zolang er geen zichtbare schade is aan het onderdeel, kan na een controle van de leverancier het onderdeel omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Dit kom uiterst zelden voor daar wij enkel met originele kwaliteitsonderdelen werken. Voor batterijen zijn er bepaalde waardes waaraan deze moet voldoen om al dan niet "goed" te zijn. Indien dit niet het geval is zal de batterij omgeruild worden. 

Bij reparaties op toestellen die waterdicht zouden zijn van de fabriek uit gebruiken wij dezelfde seals als de fabrikant. Dit wilt echter NIET zeggen dat het toestel terug volledig IP65 waterdicht is... De machinale uitvoering van deze seal is niet te vergelijken met onze aanbreng. Daarom raden wij u ook aan het toestel NIET meer te gebruiken in of rond water. Een minimale aanraking door bv regen druppels is normaal geen probleem, een volledige duik onder water wel natuurlijk. Ook hier zijn wij dus niet verantwoordelijk voor de gevolgen en vervalt alle soort garantie bij aanraking met water/vocht.

Vanaf heden dienen alle toestellen binnen een periode van 2 weken na de reparatie afgehaald te worden. Na 1 maand zal er een sanctie aan vasthangen. Alle toestellen zullen dan ook na 2 maanden door ons worden opgeëist. Deze worden vernietigd en gerecycled waar mogelijk. 

Wat betreft de garantievoorwaarden bij onze Remarketed of Refurbished toestellen
Wij verkopen voornamelijk "Remarketed" producten vanwege de hoge kwaliteit en interessante prijs. Remarketed wilt zeggen; kort in gebruik genomen of in de meeste gevallen zelfs niet. Onze leverancier krijgt via verschillende kanalen deze bijna nieuwe toestellen binnen die overgekocht worden van .o.a. faillissementen, beschadigde zendingen, overnames, ... Op deze toestellen geven wij dan ook 12 maanden garantie. Op de batterij word 6 maanden garantie verleend. Alle garantie gevallen worden individueel bekeken en besproken. 

Voor de Refurbished toestellen geldt er ook een garantie termijn van 12 maanden, waarvan 6 maanden op de batterij. Deze toestellen zijn sinds kort enkel en alleen van onze eigen voorraad. Alle herstellingen zijn dan ook door ons uitgevoerd, om zo de kwaliteit te kunnen garanderen. Van daar dat deze toestellen nu ook genieten van 12 maanden garantie.  

Bij alle gevallen van schade of fouten bij het gebruik van de telefoon zal er eerst door ons gekeken worden wat het probleem is. Indien wij het niet direct kunnen oplossen word de telefoon opgestuurd naar onze leverancier. Zij bepalen dan a.h.v. verschillende tests wat er precies moet of kan gebeuren. Samen zoeken we dan naar de correcte en snelste oplossing. Houd hier rekening met 1 à 2 weken wachttijd. 

Indien het toestel toch problemen zou vertonen in de eerste 4 weken worden deze standaard en volledig omgeruild onder garantie, alles na de eerste 4 weken word bekeken aan de hand van de problemen die u ondervindt. Wij zoeken altijd naar de snelste en meest gepaste oplossing, u krijgt bovendien altijd een vervang toestel mee.

Betreft de garantie van onze accessoires; 
alle accessoires zijn origineel of van originele kwaliteit en worden altijd uitvoerig getest voor verkoop. Mocht er zich binnen de 2 weken na aankoop toch een probleem voordoen, wordt het desbetreffende artikel gewoon omgeruild. Ook hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als bij de onderdelen: Geen zichtbare val of stoot schade, geen afgebroken pins en/of stukken. Breng het defecte product wel altijd terug mee daar wij anders geen retour kunnen opstarten bij onze leveranciers. 

Producten worden niet geleverd of afgehaald alvorens wij de betaling ontvangen hebben. Dit zowel voor particuliere als zakelijke klanten. De betaling kan cash, via Bancontact (de applicatie) of een overschrijving worden uitgevoerd. Mits er een bewijs van overschrijving voorzien wordt kan er overeengekomen worden dat de producten reeds geleverd worden (enkel voor B2B klanten).

Indien er toch iets fout zou lopen met de betaling vragen wij u het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken op onze rekening. Is dit niet het geval na 5 werkdagen zullen wij een eerste herinnering sturen met extra kosten. Vanaf de 2e herinnering rekenen wij ook aanmaningskosten aan van € 35,- . Hierna zal er een externe partner ingeschakeld worden om de factuur te vereffenen. 

Indien wij hierna nog steeds geen betaling hebben mogen ontvangen van u, zullen wij dit dossier overmaken aan een advocatenkantoor. Deze kosten zullen dan ook aan u worden doorgerekend, bovenop alle vorige kosten.

AANPASSINGEN VANAF 01/09/2022
PRIJZEN REPARATIES EN DIAGNOSE 

ONDERSTAANDE WERKEN ZIJN BETALEND VANAF 01/09/2022. 

DE ALGEMENE DIAGNOSE IS ALTIJD GRATIS.
VANAF HET MOMENT DAT WIJ HET TOESTEL OPENMAKEN, ZAL ER € 30,- AANGEREKEND WORDEN. INDIEN U HET UITEINDELIJK NIET LAAT REPAREREN ZIJN DEZE KOSTEN TE BETALEN BIJ AFHALEN . INDIEN HET TOESTEL WEL GEREPAREERD WORDT, ZAL DEZE KOST NIET AANGEREKEND WORDEN

BEDANKT VOOR UW BEGRIP. 

PRIJZEN BASIS REPARATIES: 

TOESTEL OPEN DOEN NA DIAGNOSE:
VANAF € 30

FABRIEKSINSTELLINGEN TERUGZETTEN:
 VANAF € 20
INSTALLEREN/HERINSTALLEREN SOFTWARE:
VANAF € 25
LAADPOORTJE & SPEAKERS ZUIVER MAKEN:
 VANAF € 30
DATA/FOTO’S OVERZETTEN: 
VANAF € 45
DATA/FOTO’S RECOVEREN: 
VANAF € 65
OPRUIMEN GEHEUGEN/HARDE SCHIJF: 
VANAF € 50
GOOGLE/SAMSUNG ACCOUNT VERWIJDEREN:
VANAF € 100
ANDERE ELEKTRISCHE WERKEN: 
€ 50,- PER UUR EXCL BTW

Alle scherm reparaties en batterijen zijn afhankelijk van de prijzen bij onze leveranciers. Deze prijzen worden ALTIJD op voorhand gecommuniceerd, en zijn dus geweten. Hier kan achteraf niets meer aan veranderd worden. 

Share by: