Zoals vele al gehoord en gezien hebben, staat ons winkelpand sinds een maandje te koop. Dit door meerdere omstandigheden, waar ik niet veel verder over ga uitwijken. Dit was deel van het 'mobiele reparaties' plan wat ik wou opzetten om van uit een HUURBUS camionette die ik gehouden heb na de verkoop (ja, Huurbus is ook verkocht!) reparaties te gaan doen, aan huis.
Maar, momenteel hebben we (nog) geen potentiële koper. En we dragen evenzeer wel de lasten van het pand en dergelijke. Van daar zal ons plan om over te schakelen naar een bijberoep vanaf 2025 niet mogelijk zijn.
Maar, we gaan ook niet verder met het winkel principe. We schakelen meer over naar een werkplaats/kantoor principe zodat we de winkelruimte anders kunnen benutten. Dit is een voorlopige oplossing, zolang het pand niet verkocht is.
Helaas merk ik dat door de jaren heen, mijn goedheid tegen me keert. Doordat ik altijd iedereen met alles wil helpen, verlies ik ontzettend veel tijd met banale dingen (zoals wachtwoorden ingeven, accounts aanmaken, even snel dit, even snel dat...). En dit zorgt er voor dat ik vaak op het einde van de dag nog werk heb liggen en veel zaken die ik niet in één keer kan afwerken ...
Dit in combinatie met het runnen van een winkel, is helaas niet meer vol te houden. Ik heb alle opties bekeken, ook voor personeel aan te werven of andere hulplijnen, maar dit is gewoon niet rendabel en zorgt alleen voor meer kopzorgen.
Dus schakelen we vanaf 2025 over naar het 'op afspraak' principe. U kan online een aanvraag tot afspraak inboeken voor een reparatie, uitkiezen van een nieuw toestel of gewoon voor extra uitleg of vragen.. deze wordt dan via Whatsapp of email bevestigd nadat er akkoord gegeven is over de prijs.
We behouden 2 'vrije inloop' dagen zolang we het pand ter beschikking hebben. Op deze momenten worden GEEN reparaties uitgevoerd hetzij als ik er nog liggen heb van andere dagen. U kan natuurlijk wel een afspraak inplannen voor een ander moment.
Voor de afspraak vast te leggen betaalt u 25% van het totale bedrag op voorhand (50% indien er speciale stukken besteld dienen te worden) via een betaallink gekoppeld aan onze webshop. Bij het uiteindelijke afrekenen na herstel zal dit dan uiteraard in mindering worden gebracht. Komt u echter niet opdagen, verliest u het voorschot van 25%.
Alle reparaties zijn en blijven mogelijk, maar sommige reparaties nemen nu eenmaal tijd in beslag. Hierdoor gaan we werken met vaste tijden voor bepaalde diensten:
Natuurlijk kan u nog altijd bij ons terecht voor alles en nog wat, onze hele stock staat momenteel al op onze webshop en zal naargelang we meer tijd hebben ook vaker uitgebreid en geüpdatet worden.
Toestellen kunnen altijd buiten de uren in onze beveiligde brievenbus gelegd worden. En dan opgehaald worden op een afgesproken tijdstip.
Alle bestellingen die gemaakt worden via de webshop zullen voor alle lokale klanten
(BREE - MAASEIK - DILSEN-STOKKEM - MAASMECHELEN) , gratis aan huis geleverd worden.
Of u kan u ze ophalen en laten installeren (op een afgesproken tijdstip) bij ons op de werkplaats:
Voorlopig nog op dit adres: Kempenstraat 9, 3650 Dilsen-Stokkem.
De beschikbare uren voor beroep te doen op onze diensten ( Nogmaals, dit enkel zolang het pand niet verkocht is) :
MA: Gesloten
DI: Op Afspraak
WOE: 14u - 19u
DO: Op Afspraak
VR: Op Afspraak
ZA: 10u - 16u
ZO: Gesloten
Maar, momenteel hebben we (nog) geen potentiële koper. En we dragen evenzeer wel de lasten van het pand en dergelijke. Van daar zal ons plan om over te schakelen naar een bijberoep vanaf 2025 niet mogelijk zijn.
Maar, we gaan ook niet verder met het winkel principe. We schakelen meer over naar een werkplaats/kantoor principe zodat we de winkelruimte anders kunnen benutten. Dit is een voorlopige oplossing, zolang het pand niet verkocht is.
Helaas merk ik dat door de jaren heen, mijn goedheid tegen me keert. Doordat ik altijd iedereen met alles wil helpen, verlies ik ontzettend veel tijd met banale dingen (zoals wachtwoorden ingeven, accounts aanmaken, even snel dit, even snel dat...). En dit zorgt er voor dat ik vaak op het einde van de dag nog werk heb liggen en veel zaken die ik niet in één keer kan afwerken ...
Dit in combinatie met het runnen van een winkel, is helaas niet meer vol te houden. Ik heb alle opties bekeken, ook voor personeel aan te werven of andere hulplijnen, maar dit is gewoon niet rendabel en zorgt alleen voor meer kopzorgen.
Dus schakelen we vanaf 2025 over naar het 'op afspraak' principe. U kan online een aanvraag tot afspraak inboeken voor een reparatie, uitkiezen van een nieuw toestel of gewoon voor extra uitleg of vragen.. deze wordt dan via Whatsapp of email bevestigd nadat er akkoord gegeven is over de prijs.
We behouden 2 'vrije inloop' dagen zolang we het pand ter beschikking hebben. Op deze momenten worden GEEN reparaties uitgevoerd hetzij als ik er nog liggen heb van andere dagen. U kan natuurlijk wel een afspraak inplannen voor een ander moment.
Voor de afspraak vast te leggen betaalt u 25% van het totale bedrag op voorhand (50% indien er speciale stukken besteld dienen te worden) via een betaallink gekoppeld aan onze webshop. Bij het uiteindelijke afrekenen na herstel zal dit dan uiteraard in mindering worden gebracht. Komt u echter niet opdagen, verliest u het voorschot van 25%.
Alle reparaties zijn en blijven mogelijk, maar sommige reparaties nemen nu eenmaal tijd in beslag. Hierdoor gaan we werken met vaste tijden voor bepaalde diensten:
- Voor tablet reparaties moet u rekenen op minstens
24u wachttijd voor herstel.
- Voor waterschade reparaties moet u rekenen op minstens
48u wachttijd voor we iets concreet weten.
- Voor moederbord reparaties moet u rekenen op minstens
10 werkdagen wachttijd (inclusief herstellen).
- Voor specifieke laptop onderdelen moet u meestal rekenen op 10 werkdagen wachttijd voor levering.
- Voor specifieke modellen smartphone, tablet of laptop moet u rekenen op een levertermijn van 5-8 werkdagen
- Voor bepaalde accessoires moet u rekenen op een levertermijn van 5-10 werkdagen.
Natuurlijk kan u nog altijd bij ons terecht voor alles en nog wat, onze hele stock staat momenteel al op onze webshop en zal naargelang we meer tijd hebben ook vaker uitgebreid en geüpdatet worden.
Toestellen kunnen altijd buiten de uren in onze beveiligde brievenbus gelegd worden. En dan opgehaald worden op een afgesproken tijdstip.
Alle bestellingen die gemaakt worden via de webshop zullen voor alle lokale klanten
(BREE - MAASEIK - DILSEN-STOKKEM - MAASMECHELEN) , gratis aan huis geleverd worden.
Of u kan u ze ophalen en laten installeren (op een afgesproken tijdstip) bij ons op de werkplaats:
Voorlopig nog op dit adres: Kempenstraat 9, 3650 Dilsen-Stokkem.
De beschikbare uren voor beroep te doen op onze diensten ( Nogmaals, dit enkel zolang het pand niet verkocht is) :
MA: Gesloten
DI: Op Afspraak
WOE: 14u - 19u
DO: Op Afspraak
VR: Op Afspraak
ZA: 10u - 16u
ZO: Gesloten
Tussen kerst en nieuw zullen we de huidige 'winkel' dan ook omtoveren naar een andere setting.
Hierdoor zijn er aanpassingen in de huidige uren:
MA 23/12 GESLOTEN
DI 24/12 VM gesloten - NM 14u-18u
WOE 25/12 GESLOTEN
DO 26/12 VM gesloten - NM 14u-18u
VR 27/12 VM gesloten - NM 14u-18u
ZA 28/12 9u - 16u
DI 31/12 VM gesloten - NM 14u-18u
WOE 01/01 GESLOTEN
Vanaf donderdag 02/01/2025 zullen wij enkele dagen alleen geopend zijn op afspraak. Woensdag en zaterdag blijven 'vrije inloop dagen' zolang we het pand ter beschikking hebben.
Fijne feestdagen!