PHONE REPAIR SHOP ROTEM - ALLE SMARTPHONE, TABLET EN PC HERSTELLINGEN - GARANTIE - SERVICE - KWALITEIT
Wat betreft de voorwaarden bij onze reparaties
Elke reparatie komt met een risico, ook al werkt het geleverde product op voorhand. Een iPhone met een kapot scherm kan nog altijd een achterliggende schade aanwezig hebben die pas tot uiting komt bij het openen van het product, hier ben ik niet verantwoordelijk voor. Indien dit gebeurt, betaalt u als klant voor het extra onderdeel (in aankoopprijs). 

De prijs van elke reparatie wordt op voorhand afgesproken via mail/sms of via de Facebookpagina. Deze prijs kan soms meer/minder worden afhankelijk van de invoerkost (enkel bij minder bekende merken). Indien er zich meerdere problemen kunnen voordoen bij de reparatie wordt dit door mij altijd op voorhand gemeld. U bent hier dus van op de hoogte en moet er rekening mee houden dat er soms een extra kost aan te pas komt. Reparaties duren meestal 1 uur maximum, u kan wachten tot het toestel klaar is, of het toestel later komen halen. Indien het uitloopt wordt u hier ook over verwittigd. 

Op iedere reparatie zit garantie. Dit altijd in de mate van het mogelijke. Zolang er geen zichtbare schade is aan zowel het touch screen of display kan het scherm na een controle van de leverancier omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Dit kom uiterst zelden voor daar wij enkel met originele kwaliteitsonderdelen werken. Voor batterijen zijn er waardes waaraan deze moet voldoen om al dan niet "goed" te zijn. Indien dit niet het geval is word de batterij omgeruild. 

Bij reparaties op toestellen die waterdicht zouden zijn van de fabriek uit gebruiken wij dezelfde seals als de fabrikant. Dit wilt echter NIET zeggen dat het toestel terug volledig IP65 waterdicht is... De machinale uitvoering van deze seal is niet te vergelijken met onze aanbreng. Daarom raden wij u ook aan het toestel NIET meer te gebruiken in of rond water. Een minimale aanraking door bv regen druppels is normaal geen probleem, een volledige duik onder water wel natuurlijk. Ook hier zijn wij dus niet verantwoordelijk voor de gevolgen en vervalt alle soort garantie bij aanraking met water/vocht.

Vanaf heden dienen alle toestellen binnen een periode van 2 weken na de reparatie afgehaald te worden. Na 1 maand zal er een sanctie aan vasthangen. Alle toestellen zullen dan ook na 2 maanden door ons worden opgeëist. Deze worden vernietigd en gerecycled waar mogelijk. 

Wat betreft de garantievoorwaarden bij onze Remarketed of tweedehands toestellen
Wij verkopen voornamelijk "Remarketed" producten vanwege de hoge kwaliteit en interessante prijs. Remarketed wilt zeggen; kort in gebruik genomen of in sommige gevallen zelfs niet. Onze leverancier krijgt via verschillende kanalen deze bijna nieuwe toestellen binnen die overgekocht worden van .o.a. faillissementen, beschadigde zendingen, overnames, ... Op deze toestellen geven wij dan ook 12 maanden garantie. Op de batterij word 6 maanden garantie verleend. Alle garantie gevallen worden individueel bekeken en besproken. 

Voor de tweedehands toestellen geld er een garantie termijn van 6 maanden, waarvan 3 op de batterij. Dit soort toestellen worden enkel verkocht indien er geen voorraad Remarketed zou zijn. Dit word ook altijd op voorhand gecommuniceerd. 

Bij alle gevallen van schade of fouten bij het gebruik van de telefoon word er eerst door ons gekeken wat het probleem is. Indien wij het niet direct kunnen oplossen word de telefoon opgestuurd naar onze leveranciers. Zij bepalen dan a.h.v. verschillende tests wat er precies moet gebeuren. Samen zoeken we dan naar de correcte en snelste oplossing. Houd hier rekening met 1 à 2 weken.

Indien het toestel problemen vertoont in de eerste 4 weken word dit omgeruild onder garantie, alles na de eerste 4 weken word bekeken aan de hand van de problemen die u ondervindt. Wij zoeken altijd naar de snelste en meest gepaste oplossing, u krijgt bovendien altijd een vervang toestel mee.

Betreft de garantie van onze accessoires; alle accessoires zijn origineel en worden altijd uitvoerig getest voor verkoop. Mocht er zich binnen de 2 weken na aankoop toch een probleem voordoen, wordt dit gewoon omgeruild. Ook hiervoor gelden bovenstaande voorwaarden. Breng het defecte product wel terug mee daar wij anders ook geen klacht kunnen neerleggen bij onze leveranciers. 

Producten worden niet geleverd of afgehaald alvorens wij een betaling ontvangen hebben. Dit zowel voor particuliere als zakelijke klanten. De betaling kan cash, via Bancontact (de applicatie) of een overschrijving worden uitgevoerd. Mits er een bewijs van overschrijving voorzien wordt kan er overeengekomen worden dat de producten reeds geleverd worden (enkel voor B2B klanten).

Indien er toch iets fout zou lopen met de betaling vragen wij u het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken op onze rekening. Is dit niet het geval na 5 werkdagen zullen wij een eerste herinnering sturen met extra kosten. Vanaf de 2e herinnering rekenen wij ook aanmaningskosten aan. Hierna zal er een externe partner ingeschakeld worden om de factuur te vereffenen. Is uw betaling meer dan 30 dagen na datum nog niet betaald zal er 5% van het totale bedrag in rekening gebracht worden per 30 dagen dat u als klant te laat betaald hebt, dit bovenop de eventuele aanmaningskosten of andere kosten. 

Indien wij hierna nog steeds geen betaling hebben mogen ontvangen van u, zullen wij dit dossier overmaken aan ons advocatenkantoor. Deze kosten zullen dan ook aan u worden doorgerekend, bovenop alle vorige kosten.

VANAF 01/09/2022
PRIJZEN REPARATIES EN DIAGNOSE 

ONDERSTAANDE WERKEN ZULLEN BETALEND ZIJN VANAF 01/09/2022. 

DE ALGEMENE DIAGNOSE IS ALTIJD GRATIS.
VANAF DAT HET TOESTEL WORDT GEOPEND, ZAL ER € 35,- AANGEREKEND WORDEN INDIEN U HET UITEINDELIJK NIET LAAT REPAREREN. INDIEN HET TOESTEL WEL GEREPAREERD WORDT, ZAL DEZE KOST NIET AANGEREKEND WORDEN

BEDANKT VOOR UW BEGRIP. 

PRIJZEN BASIS REPARATIES: 

TOESTEL OPEN DOEN NA DIAGNOSE:
VANAF € 30

FABRIEKSINSTELLINGEN TERUGZETTEN:
 VANAF € 20
INSTALLEREN/HERINSTALLEREN SOFTWARE:
VANAF € 25
LAADPOORTJE & SPEAKERS ZUIVER MAKEN:
 VANAF € 30
DATA/FOTO’S OVERZETTEN: 
VANAF € 45
DATA/FOTO’S RECOVEREN: 
VANAF € 65
OPRUIMEN GEHEUGEN/HARDE SCHIJF: 
VANAF € 50
GOOGLE/SAMSUNG ACCOUNT VERWIJDEREN:
VANAF € 100
ANDERE ELEKTRISCHE WERKEN: 
€ 50,- PER UUR EXCL BTW

Alle scherm reparaties en batterijen zijn afhankelijk van de prijzen bij onze leveranciers. Deze prijzen worden ALTIJD op voorhand gecommuniceerd, en zijn dus geweten. Hier kan achteraf niets meer aan veranderd worden. 

Share by: